czwartek, 25 lipca 2013

Stosik*14

Hej!

Dopadła mnie mania czytania i dziś prezentuję Wam kolejny mój stosik. Wczoraj znów odwiedziłam bibliotekę i jestem w miarę zadowolona, bo mam mniej więcej to co chciałam wypożyczyć. Jest moim zdaniem strasznie "magiczne" miejsce. Tyle książek, ten specyficzny zapach i kilkanaście regałów, Niestety teraz jest okres wakacyjny i urlopowy i ludzie dużo wypożyczają, oddając późno.Jeszcze nie wiem od czego zacznę, ale coś na pewno wpadnie w moje ręce. Kolejną wizytę w bibliotece planuję za 2 tygodnie.


1. Eric-Emmanuel Schmitt "Tektonika uczuć"
2. Eric-Emmanuel Schmitt "Małe zbrodnie małżeńskie"
3. Kraus/McLaughin "Pracująca dziewczyna"
4. J.K. Rowling "Harry Potter i więzień azkabanu"

A Wy co czytacie?
Pozdrawiam! ;)

1 komentarz:

  1. mam nadzieje że książki dobre i ciekawe ;)
    obserwuje i zapraszam : http://attendrelachance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam