środa, 10 lipca 2013

Zakupy-H&M, C&A, CCC, Lidl

Hej!

Dziś post z moimi ostatnimi zakupami. Po raz drugi wybrałam się do centrum handlowego na wyprzedaże. Nie wiem ile jeszcze potrwają, więc postanowiłam się teraz wybrać. Kupiłam parę rzeczy w naprawdę okazyjnej cenie i bardzo się z tego powodu cieszę, bo na pewno się przydadzą. Strasznie lubię wyprzedaże, ale to chyba każdy. Można wtedy kupić naprawdę fajne rzeczy w okazyjnych cenach, które będą nam służyły przez długi okres czasu.
To zaczynajmy.



Pierwszym sklepem, który odwiedziłam był CCC. Na wszystkie buty była przecena -20%, więc się skusiłam na proste, plastikowe sandałki za które zapłaciłam 23,99 zł. Myślę, że się przydadzą na wakację, na plażę czy do miasta.




Dalej na mojej drodze stanął H&M. Były tam super promocje i oczywiście skusiłam się. Przede wszystkim spodobały mi się koszule. Chciałam zakupić jakąś sukienkę, ale nic nie przypadło mi do gustu. Zakupiłam spodenki za 40 zł, oversizową koszulkę za całe 10 zł! oraz dwie koszule. Jedna kosztowała 30 zł, a druga 20zł. Bardzo mi się podobają.


Będąc w Lidlu zobaczyłam klapki plażowe za całe 6,99 zł i wzięłam taki limonkowy kolor. Zawsze się przydają na wakacjach.


W osiedlowym sklepiku ze strojami kąpielowymi zakupiłam  taki oto czarny strój w fioletowe groszki. Chciałam taki koralowy, ale niestety już nie było. Za ten dałam 95 zł.


I ostatni zakup to zwykła biała koszulka z C&A. Zawsze się przyda. Kosztowała 17,90 zł.

To na tyle. Dziękuję wszystkim za komentarze i odwiedziny bloga. Teraz może być krótka przerwa, zobaczymy jak to wyjdzie, ale na pewno za jakiś tydzień pojawi się nowy post, a mam nadzieję że uda mi się wcześniej.

Pozdrawiam i do następnego! ;)

3 komentarze:

  1. dwie koszulla są przecudowne i cena zachwycająca! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te zakupy - i duże! Ładne sandałki.

    Skom? kawiarenka-balladyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zakupy w h&m świetne!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam