sobota, 27 lipca 2013

Z podróżnika zakupoholika - Part5

Hej!

Dziś fotorelacja z mojego wypadu do Niemiec. Byłam na przez 5 dni i muszę powiedzieć, że było na prawdę super! Ja odwiedziłam Erfurt, a miasto mnie po prostu zachwyciło. Ludzie są tam bardzo mili, ulice czyste i zadbane, żadnych bezdomnych zwierząt i ta uprzejmość kierowców. Na każdych pasach lub też nie samochody zatrzymywały się i przepuszczały pieszych. 
Pod wieczór niestety,ale miasto tak jakby umiera i na ulicach można spotkać bardzo mało ludzi.
Pogoda nam dopisała, było słonecznie i bez deszczu. Jedynie w ostatni dzień, wieczorem bardziej się zachmurzyło, ale w niczym nam to nie przeszkodziło.
Czuć specyficzny klimat tego miasta i na prawdę polecam go odwiedzić choćby na parę dni.








Zdjęcia mojego autorstwa.


Pozdrawiam! ;)

3 komentarze:

  1. podobno Niemcy ładny kraj, zazdroszcze *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Niemcy :O zazdroszcze ..obserwuje i zapraszam do siebie c: http://miriam2109.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również dołączam do grona zdrowych zazdrośników ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam