niedziela, 29 września 2013

T-shirts and blouse

Hej!

Ostatnio wybrałam się do centrum handlowego w celu zakupienia jakiś jesiennych rzeczy. Skończyło się jak zwykle na letnich bluzkach no i jednej jedynej bluzie. No ale jak się widzi bluzkę na 20 złotych to aż żal nie wziąć ;P Skusiłam się, bo takie t-shirty zawsze się przydają choćby do jakiegoś sweterka ;) Mam nadzieję, że będą się dobrze nosić i będę z nich zadowolona. A co do bluzy to znalazłam ją w sportowym sklepie i jest prze mega ciepła. W sam raz na późną jesień i zimę.Zdjęcia nie są najlepszej jakości, ale światło nie było za dobre i tak wyszło. Mam nadzieję, że mimo to Wam się spodoba :)

Topy New Yorker 20zł

Bluzka Decathlon 60zł

Oversize bluzka 20zł

 Koronkowa bluzka 20zł

Top H&M 20zł

Top H&M 20zł

Do następnego! ;D

3 komentarze:

  1. Bluzka z paski mega mój styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o od dawna sie czaje na te topy z NY są przydatne :)
    pozdrawiam!
    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam