środa, 15 maja 2013

3 nowości z Oriflame

 Hej!!
Wiem, że dawno mnie tu nie było, ale ostatnio mam strasznie dużo zajęć i dość późno wracam do domu.  Niestety ostatnie tygodnie szkoły dają się we znaki, pełno kartkówek, sprawdzianów i odpowiedzi. Przynajmniej pogoda nam dopisuje. U mnie dziś bardzo ciepło i przyjemnie. 
Ostatnio po raz pierwszy zamówiłam kilka rzeczy u konsultantki Oriflame. Stwierdziłam, że na początek wypróbuję tylko 3 rzeczy, a później zobaczymy co dalej. Wybrałam krem do rąk o zapachu maliny i mięty, mydełko o zapachu arbuza i aloesu oraz szminkę w kolorze Nude Pink. Kolor jest dość ładny, lekko różowy. Najbardziej jednak chyba spodobał mi się krem do rąk. Ma piękny zapach i dość dobrze nawilża, ale więcej powiem nieco później. Cen niestety nie pamiętam, ale za wszystko zapłaciłam ok. 15 zł.
Mam nadzieję, że szybko wrócę z nowymi, ciekawymi postami.






Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Miałam ten kremi z Oriflame świetnie pachnie miętą i malinami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :)
      Zapraszam do obserwacji bloga!
      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam