wtorek, 28 maja 2013

Herbaty czyli dość nietypowy post

Hej!
Dziś na moim blogu dość nietypowy post, ale zawsze fajnie jest coś innego poczytać. W zimowe dni, kiedy pogoda nas nie rozpieszczała, szybko robiło się ciemno i było bardzo zimno częściej sięgałam po kubek herbaty. Teraz jednak też często to robię. Lubię wypić sobie kubek dobrej herbaty nawet w lecie gdy jest 20-30 stopni. Podobno w lecie najlepiej pić ciepłe napoje. Nie wiem na ile to prawda, ale czasem tak robię. Kiedyś nie potrafiłam wypić zielonej herbaty, a dziś jest to jedna z moich ulubionych. Staram się pić herbatę codziennie rano, choć nie zawsze mam na to czas czy ochotę.



1.Zielona herbata o smaku maliny zakupiona w Biedronce. Jest to jedna z pierwszych zielonych herbat, które zaczęłam pić. Jest bardzo dobra, lekko malinowa, a że bardzo lubię smakowe herbaty, szczególnie malinową to ta bardzo mi smakuje, a do tego jest tania i szybko się parzy.

2.Herbata czerwona z owocem pigwy pochodzi z Auchanu. Od jakiegoś czasu bardzo chciałam spróbować czerwonej dobroci i padło na tą. Jako pierwsza wpadła mi w oko i postanowiłam ją wypróbować. Nie była droga, bo dałam za niącoś ok. 4-5zł. Jest naprawdę bardzo dobra. Parzę ją ok. 5min i jest super. Owoc pigwy jest lekko wyczuwalny, ale myślę że nie dominuje. Na pewno będę do niej jeszcze powaracam, bo już niestety mi się kończy.


3.Kolejnym zielonym rarytasem jest  herbata zielona kwiat wiśni. Pierwszy raz piłam ja u mojej babci i strasznie mi smakowała. Po tygodniu zauważyłam ją na półce w sklepie i wzięłam na wypróbowanie. Od tego czasu piję ją prawie codziennie! Jest przepyszna i mogę stwierdzić, że jest to mój ulubieniec! Będę ją piłam jeszcze przez długi czas i polecam herbatomaniokom wypróbować ten specyfik!


 4.Bardzo lubię też herbaty owocowe. Najlepsze moim zdaniem są te z Dilmaha. Oprócz tej o smaku maliny uwielbiam też truskawkową jednak ciężko jest mi ją dostać. Malinowa też jest dobra. Najlepiej smakuje popołudniu przy książce.


5.Ostatnia to herbata oczywiście znów z Biedronki ;) Najczęściej ją piłam w zimie ze względu na pomarańcze i cynamon, który ewidentnie kojarzy się chyba każdemu z zimą i zimowymi wieczorami. Teraz rzadziej po nią sięgam, ale na pewno będę jeszcze ją piła!

To na tyle z moich herbat. Polećcie jakieś dobre herbaty i piszcie co Wy pijecie! ;)

Pozdrawiam! ;)

1 komentarz:

  1. Ja jestem wielką fanką czarnej herbaty :D Jest najlepsza :)
    Próbowałaś kwitnących herbat? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam