czwartek, 9 maja 2013

Moje wiesenno-letnie paznokcie

Hej!

Dziś u mnie 26 stopni i świeci piękne słońce. Już byłam na polu i jest na prawdę ciepło. Mam nadzieję, że pogoda jak najdłużej się nam utrzyma. Dziś chciałabym Wam pokazać kolory paznokci, które noszę najczęściej. W okresie wiosennym stawiam raczej na jasne barwy, ale nie zabraknie również fuksji czy krwistej czerwieni.  Jak na razie najbardziej przypadły mi go gustu lakiery z firmy wibo. Mam ich dość sporo i jestem z nich na prawdę zadowolona. U mnie trzymają się ok. 3 dni. Być może niebawem napiszę coś więcej na ich temat.


Virtual Fashion mania 59


Miss sporty 355


Lovely Color Mania 337


Wibo Gel Like 7 BLUE LAKE


Manhattan 1 2227AE

Pozdrawiam ;)

3 komentarze:

  1. Bardzo lubię białe paznokcie, ale szczególnie te dwa ostatnie pastelowe kolory mnie urzekły. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. posiadam jeden lakier z virtual ale strasznie sie zawiodłam juz po 1 godzine mam odpryski

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten róż i błękit :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam