wtorek, 21 maja 2013

Stosik*12

Hej!
Dziś króciutki post z kwietniowo-majowym stosikiem. Nie mam teraz za bardzo czasu na czytanie, ale jak widać są tu 2 lektury, które muszę przeczytać, a na resztę książek znajduję czas przez weekend. W szkole teraz dużo zajęć i nie mam czasu na inne rzeczy, choć naprawdę bardzo chce! Chciałabym żeby posty na blogu pojawiały się codziennie lub co drugi dzień jednak teraz raczej nie mam takiej możliwości. Mam nadzieję, że nadrobię to podczas wakacji. Za niedługo pojawią się dłuższe posty o tematyce modowej i urodowej. Teraz już zmykam do książek,a Wy trzymajcie się ciepło!


1. Nicholas Sparks "Od pierwszego wejrzenia"
2. John Grisham "Apelacja"
3. Nina Reichter "Ostatnia spowiedź"
4. Juliusz Słowacki "Kordian"
5. Adam Mickiewicz "Pan Tadeusz"

Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Słowacki, Mickiewicz... No ale Pana Tadeusza wypada znać, chociaż przyznaję się, że nie czytałam.xD
    Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lektury...;/ uwielbiam czytać, ale nie znoszę jeśli ktoś mnie do tego zmusza:) Pana Tadeusza również nie czytałam i pewnie nigdy nie przeczytam... być może niestety:D Ale Tobie życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam