środa, 8 maja 2013

Zakupy majowe-ubrania

Hej!

Pogoda nam się powoli poprawia, choć u mnie dziś burze i co chwilę kropi. Mam nadzieję, że z czasem wszystko się unormuje i już będziemy mogli się cieszyć słoneczną pogodą. Ostatnio wybrałam się na małe zakupy. Ogólnie chciałam kupić w końcu zwykłe baleriny, na które czaiłam się już od dłuższego czasu. Byłam w wielu sklepach, ale jakoś nie umiałam znaleźć tych jedynych. Widziałam zwykłe w H&M, ale już nie było rozmiary, a poza tym nie były dobrze wykonane. W końcu skusiłam się na te w New Yorkerze. Postanowiłam, że kupię inne niż zwykle i wzięłam te ze srebrnymi przodami i paskiem z tyłu. Zobaczymy jak się będą sprawdzać. Przy okazji wstąpiłam do C&A i kupiłam zwykły biały top, który zawsze się przyda. 




-Baleriny New Yorker 55zł

-Top C&A 15zł
-Pasek H&M 10zł



Do następnego! ;)

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam