czwartek, 30 maja 2013

Internetowe zakupy

Hej!

Mam teraz parę dni wolnego, więc postaram się nadrobić zaległości na blogu. Pogoda jest okropna i nawet nie ma po co wychodzić na pole, ponieważ tam cały czas leje. Ostatnio zrobiłam małe zakupy w sklepach internetowych. Powiem Wam szczerze, że jednak chyba wolę zajść do sklepu zobaczyć na własne oczy, a później dopiero coś kupić. No ale uczymy się na swoich błędach. Z tych rzeczy jestem dość zadowolona choć nie do końca. Myślałam, że buty, które kupiłam w DeeZee będą nieco lepszej jakości. 
Buty zakupiłam za ok. 65zł i nawet dość mi się podobają. Nieco przeraża mnie tak wysoki obcas, ale ja nawet takie lubię. Zobaczymy jak się będzie w nich chodziło.
Marynarka pochodzi ze sklepu Mosquito. Kosztowała mnie 50zł i jest bardzo fajna. Już mam  taką samą, którą kupiłam wcześniej, ale w innym kolorze i bardzo dobrze mi się ją nosi. Kupiłam jeszcze w tym sklepie spódniczkę, ale odesłałam ją z powrotem, ponieważ nie spodobała mi się. Myślałam, że będzie z lepszego materiału. ;/





Buty DeeZee
Marynarka Mosquito

To na tyle!
Pozdrawiam! ;)

6 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam