piątek, 17 maja 2013

Moja organizacja kosmetyków kolorowych

Hej!
Dziś chciałabym Wam pokazać jak zorganizowałam moją a'la toaletkę. Nie miałam za bardzo na nią pomysłu, ale w końcu coś wymyśliłam. W pokoju nie mam za dużo miejsca na stawiane dodatkowych stolików, więc zrobiłam trochę miejsca na biurku i udało się. Nie jest to może coś bardzo odkrywczego, ale zawsze jest gdzie schować swoje kosmetyki.


Komoda pochodzi z Ikei. Kupiłam ją parę tygodni temu za 40zł. U wielu dziewczyn widziałam takową i pomyślałam, że sprawdzi się również u mnie. Nie zajmuje dużo miejsca, a zmieściłam do niej wszystkie swoje rzeczy. Jest naprawdę funkcjonalna. 


Na samym dole w pierwszej szufladce  trzymam wszystkie swoje lakiery, odżywki do paznokci, top coaty, pilniczek i ogólnie rzeczy związane z paznokciami. W drugiej mam próbki, gąbeczki, puder bambusowy, krem Nivea i Bambino, gumki do włosów i inne mniej używane na co dzień rzeczy.


W środkowym rzędzie po lewej trzymam wszystkie paletki, które mam, pudry, bronzery oraz mniejsze paletki z cieniami do oczu. Obok mam wszystkie moje produkty do ust oraz kredki do oczu, które mniej używam. 

Na samej górze komody jest biżuteria, więc tego już Wam nie pokazywałam. 


W łazience mam jeszcze taki pojemnik, który również pochodzi z Ikei. Kosztował ok. 6zł i bardzo mi się spodobał. Trzymam w nim rzeczy, które używam codziennie i bardzo często. Mam tu między innymi pędzle do twarzy i do cieni, podkład, tusze do rzęs, korektory oraz kredkę do oczu.

Mam nadzieję, że post Wam przypadł do gustu.
A Wy jak przechowujecie swoje kosmetyki?

Pozdrawiam ;)

1 komentarz:

  1. Fajnie wszystko posegregowane :) też muszę zrobić pożądek ze swoimo "szpargałami" :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam