czwartek, 1 sierpnia 2013

Inspiracje lipca'13

Hej!

Dziś kolejny post z moimi inspiracjami miesiąca. Tym razem będzie tylko 5 inspiracji, ale po prostu nie chciałam dawać czegoś co tylko przemknęło w tym miesiącu. Bez zbędnych wstępów zacznijmy!

Książka

"Od pierwszego wejrzenia" Sparksa chciałam przeczytać dość dawno i w końcu wypożyczyłam z biblioteki. Przeczytałam bardzo szybko, ponieważ bardzo mi się spodobała. Polecam właśnie na wakacje. Lekka, przyjemna, szybka lektura, która większości ludziom się spodoba. Polecam!

Kino
 

W kinie byłam pierwszy raz od niepamiętnych czasów. Ostatnio to chyba było ze 2 lata temu. Zdecydowanie muszę to zmienić, bo to na prawdę super rozrywka! Wybrałam się na bajkę "Uniwersytet potworny" czyli drugiej część "Potworów i spółki" - mojej ulubionej bajki z dzieciństwa. Ta część była o wiele gorsza od poprzedniej, ale tak niestety czasem bywa, że pierwsza część to wielkie wow! a druga już tylko próba zrobienia czegoś podobnego. 

Piosenka
Wax "Rosana"  to coś co słuchałam w tym miesiącu najczęściej! Piosenka nie jest wysokich losów, ale na wakacje w sam raz! Polecam przesłuchać. TUTAJ

Kosmetyk

Nie wierzę za bardzo w kosmetyki tego typu, ale ten mnie pozytywnie zaskoczył.  Daje bardzo fajne uczucie chłodzenia po zastosowaniu, na lato jak znalazł. Spektakularnych efektów nie zauważyłam, ale może po dłuższym stosowaniu takowe się pojawią. Zawsze warto wypróbowac i się przekonać.

Jedzenie

Koktajl na śniadanie w letnie poranki to idealny pomysł. Jak jest ciepło to nie mamy zbytnio ochoty na wyszukane i skomplikowane śniadania, a to jest proste, łatwe, szybkie i smaczne. Do wykonania potrzebujemy banana, jogurtu naturalnego i łyżki miodu. Spróbujcie!

Pozdrawiam! ;*





1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam