niedziela, 25 sierpnia 2013

Back to school haul

Hej!

Co tam u Was nowego słychać?
Ja siedzę sobie w domu i tak sobie myślę co jeszcze muszę zrobić przed pójściem do szkoły, które zbliża się dużymi krokami. Niestety został nam już tylko tydzień, więc trzeba to jak najlepiej wykorzystać. Wczoraj kupiłam i spakowałam już rzeczy do szkoły. Największe zakupy zrobiłam w Auchanie, ponieważ uważam, że tam jest największy wybór szkolnych rzeczy. Nie wiem czy mam wszystko to się dopiero okaże we wrześniu, ale tak mniej więcej. Książki kupię w pierwszym tygodniu szkoły, bo jeszcze do końca nie wiem jakie :P 
A jak wasze przygotowania?






Pozdrawiam! :)
Do następnego!

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam