niedziela, 4 sierpnia 2013

Floslek-żel do powiek i pod oczy

Hej!

Pogoda cudowna, nic tylko korzystać z pełnego słońca! Słońce, morze, piasek to coś co mi teraz trzeba!
W tym poście chciałabym napisać kilka słów o kosmetyku, którego używam od jakiegoś miesiąca. Mam nadzieję, że tyle wystarczyło by wyrobić sobie opinie na jego temat.  Mowa tutaj o żelu do powiek i pod oczy ze świetlikiem lekarskim i babką lancetowatą z Flosleku.


Producent obiecuje, że produkt zapobiega powstawaniu "worków" pod oczami. Efekt to ulga i ukojenie dla zmęczonych, obrzękniętych okolic oczy, rozświetlona skóra, bez podpuchnięć wokół oczu.

Moim zdaniem produkt nie jest niezbędny. Można spokojnie go pominąć w codziennej pielęgnacji.
Szybko się wchłania i nie tworzy żadnej tłustej warstwy jednak nie nadaje się pod makijaż.
Ma bardzo niską cenę i jest łatwo dostępny, można go nabyć w aptece lub w Rossmannie.




Konsystencja żelowa, lekka, łatwo się rozprowadza pod oczami i na powiekach.
Produkt wydajny, a można go używać przez 3 miesiące od otwarcia słoiczka.
Ja używam go od miesiąca i nie zauważyłam mega efektów. Mam lekkie worki pod oczami i dość je zniwelował, ale nie był to efekt wow! Za tą cenę można spróbować.

Koszt żelu to coś ok. 6-8 zł w Rossmannie.

PozdrawiaM!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam