środa, 14 sierpnia 2013

Raspberry day

Hej!

U mnie dziś pogoda w kratkę, raz słońce, a raz deszcz. Teraz aktualnie kropi i niebo jest zachmurzone. W takie dni lubię troszkę się polenić (jak to zwykle w wakacje), posłuchać deszczu, zjeść ciacho i wypić kawę. Akurat wczoraj upiekłam pyszne ciasto z pianką malinowa i malinami. Jest naprawdę pyszne, polecam! 
Zastanawiam się także nad postami na bloga, nie wiem czy wolicie bardziej lifestylowego czy bardziej w temacie kosmetyków, mody, książek ?
Zostawiam Was z pysznymi zdjęciami i piszcie co chcielibyście zobaczyć i przeczytać na moim blogu.





Pozdrawiam! ;)

4 komentarze:

  1. Mmm ale to ciasteczko kusi uwielbiam takie owocowe z "kruszonką" mniam!
    A kawusia do ciasteczka to idealne polaczenia! :)
    A poza tym bardzo ładne zdjęcia Ci wyszły.
    Pozdrawiam!
    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie również ochłodzenie, choć bezdeszczowe.
    Kawka i ciastko z kruszonką, idealne!

    OdpowiedzUsuń
  3. lollolololo ale narobiłaś mi ochoty na takie ciastoo :DD Musze namówic mamę żeby zrobił u mnie dzisiaj ładnie słonko świeci :oo

    http://szyszkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam.... Piłabym ^^ Fajnego masz bloga ^^

    http://dream-to-be-somebody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam