niedziela, 11 sierpnia 2013

Bright nails

Hej!

Ostatnio mam fazę na jasne paznokcie. Strasznie mi się teraz takie podobają do opalonej skóry, a że się troszkę przybrązowiłam noszę takie cały czas. Wybór padł na Lovely kolor 337. Mam go już od dłuższego czasu, ale dopiero teraz zaczęłam go bardziej używać. 
Wiem, że moje paznokcie nie wyglądają najlepiej, jedne są dłuższe, jedne krótsze, ale pracuję nad tym. Jak sa pomalowane to tak tego nie widać. 


Na paznokciach mam dwie warstwy lakieru i oczywiście obowiązkowo fluo top coat z Wibo.

Efekt:



A Wy co lubicie nosić latem na pazurkach?

Pozdrawiam ;)

5 komentarzy:

  1. Lubię biały kolor na paznokciach, fajnie komponuje się z opalonym ciałkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja stawiam latem na kolory, zresztą, zimą też. Dla mnie pora roku jest bez różnicy. :) A jak Ci się sprawdza ten top coat z wibo? Wiem, że mają tanie produkty, ale jak z trwałością lakieru? Nie odpryskuje?
    Pozdrawiam+ informuj, bo nie masz opcji obserwowania, ook? :) Uwielbiam malować paznokcie. :) U mnie nn.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, coś się źle załadowało. Myślałam, ze nie masz opcji oberwowania. A więc obserwuję i liczę na rewanż! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krótkie paznokcie zawsze maluję na delikatne i jasne kolory, żeby je powiększyć, a na długich to już szaleję z kolorami i wzorami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny kolor, tez lubię jasne odcienie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam