czwartek, 29 sierpnia 2013

Nowości kosmetyczne-sierpień'13

Hej!

Pogoda już prawie jesienna, więc czas zbierać już cieplejsze ubrania i buty. Jednak dziś post z ostatnimi zakupami kosmetycznymi. Produkty te kupiłam w przeciągu miesiąca. Niektóre już używam dłużej i jestem z nich zadowolona, ale więcej przeczytanie o nich w ulubieńcach lub projekcie denko jak będę ich używała dłużej. Może coś Wam się spodoba i też wypróbujecie, a może już miałyście i jesteście zadowolone. Ja korzystam z ostatnich chwil wakacji i odpoczywam ;)


Ostatnio w Biedronce kupiłam peeling z Joanny za ok. 3-4 zł. Myślę, że fajnie się sprawdzi. I znalazłam ostatnie masełko do ust i musiałam go wziąć ;)


W Rossmannie zakupiłam płyn do płukania jamy ustnej za9,69 zł i szampon z Garnier o nieziemskim zapachu za 7,39 zł.


Będąc w Auchan wzięłam żel do mycia twarzy z Białego Jelenia, kosztował coś ok. 7-8 zł i zwykły zmywacz do paznokci.


Na Allegro zakupiłam wodę perfumowaną  Closer by Halle Berry, byłam w okazyjnej cenie 55 zł.

To na tyle z moich ostatnich zakupów. Piszcie co Wy dorwaliście ;)
Pozdrawiam! ;)

6 komentarzy:

  1. peelingi z joanny sa genialne! :D mialam już wiekszość zapachow i z każdego byłam zadowolona :) Tego co ty masz jeszcze nie mialam :P Napisz nam jak sie sprawuje!
    A też byłam na stonkowej promocji kupiłam szampon morelowy z garniera ultra du za jakieś 5 zł i oliwke dla dzieci i husteczki antyperspirujące :)
    fajne zakupy!:)
    Pozdrawiam!
    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ten Biały jeleń do mycia twarzy sprawdza się u Ciebie?? bo szukam czegoś dobrego do twarzy:) Pozdrawiam! i zapraszam do siebie na konkurs! www.buycheaplookfit.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie dobrze się sprawdza, nie zapchał mnie :)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Też mam chęć go wypróbować!

      Usuń
  3. Ja w tym miesiącu też już pisałam o swoich zakupach, a już się szykuję na następne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam