sobota, 10 sierpnia 2013

Co warto zabrać na plażę

Hej!

Dawno mnie tutaj nie było, a to ze względu na mój wyjazd do Bułgarii. Już niedługo będzie fotorelacja z wyjazdu, a tymczasem zabieram się za nadrabianie blogowych zaległości. Pogoda nam się zepsuła, więc siedzenie przed komputerem to już nie taki duży problem. 
Z racji tego, że właśnie wróciłam znad morza pokażę wam co warto zabrać na plaże, co się może przydać.


Torba na plażę to indywidualny wybór. Jedni maja plecaczki, inni eko torby, a ja zabrałam taką oto torbę zakupioną niedawno w niemieckim H&M. Kosztowała 7 euro i jest całkiem fajna, ale zamyka się tylko na taki klips i piasek łatwo się do niej dostawał. Mimo tego jest bardzo pojemna i dość dobrze się sprawdzała.


Na plażę warto zabrać coś do poczytania czy posłuchania. Ja wybrałam książkę, kolorowe czasopismo i telefon ze słuchawkami. 


 Ochrona przeciwsłoneczna to must have na każdych wakacjach. Ja wybrałam filtr z Biodermy do twarzy o faktorze 30, a do ciała mleczko dla dzieci z Lirene SPF20. Miałam także bardzo potrzebne okulary przeciwsłoneczne, chusteczki nawilżone oraz Carex.


Tak wygląda moja zapakowana torba. Oczywiście warto też zabrać coś do picia i do jedzenia. Szczególnie wtedy kiedy długo jesteśmy na plaży. 
Ręcznik lub jakieś prześcieradło także warto zabrać.

A co Wy zabieracie?

Pozdrawiam! ;)


6 komentarzy:

  1. Też niedawno wróciłam z Bułgarii, było świetnie ;)) Miałam takie same rzeczy, które zabierałam na plażę jak ty ale zawsze po powrocie wszystko było w piasku i z dnia na dzień brałam coraz mniej ^^

    Super torebka :))
    myprettydress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka przede wszystkim ;)
    Świetna torba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią pooglądam zdjęcia z Bułgarii :D dodaję się oczywiście do obserwatorów :) Ja na plażę przy okazji zabieram jeszcze chustkę na głowę i aparat :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog ! i fajnie piszesz.. tak że aż chce się czytać :) Zapraszam też do mnie.. może znajdziesz coś dla siebie.. i zachęcam też do wzięcia udziału w konkursie ! :)
    Obserwujemy ?
    Pozdrawiam
    www.make-up-prima-sort.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ok spoko bardzo fajnie
    obserwuję i liczę na rewanż :D
    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. W przeliczeniu na polskie złotówki to torba wyszła nawet tanio. A jest bardzo fajna :))
    Obserwujemy?
    Pozdrawiam, www.DuskaB.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam