wtorek, 13 sierpnia 2013

TAG: Kocham lato!

Hej!

Wiem, że może na ten TAG jest już za późno, ale cóż, lepiej późno niż wcale. Tak mi się dzisiaj o nim przypomniało i postanowiłam go zrobić. Już na początku taguję wszystkie osoby, które mają ochotę go zrobić. Jeśli zrobicie to napiszcie lub podajcie link. 
Ja ogólnie tak średnio lubię lato, zdecydowanie wolę wiosnę czy jesień.
To zaczynamy!

PYTANIA:

1. ULUBIONY BRONZER?
Osobiście nie używam bronzera w ogóle. Nie ważne czy to zima czy lato nie mam takiego kosmetyku, bo zwyczajnie nie umiem się nim posługiwać ;)

2. ULUBIONY NAPÓJ na plaży/w hamaku/przy basenie?
Ulubiony napój w lecie to chyba będzie woda z cytryną. Lubię także Nestea, ale taką od razu z lodówki, a wiadomo, że na plaży nie będziemy zawsze takiej mieli przy sobie.

3. ULUBIONY produkt do ust?
Od paru tygodni używam błyszczyka z Bell, który kupiłam jakiś czas temu w Biedronce, ale chyba są teraz dostępne. Ma piękny koralowy odcień, idealny na lato.


4. Plaża czy Basen?
Tego nie umiem wybrać. Czasem mam ochotę na plaże, a czasem na basen. Lubię piasek i ten zapach morza, ale też lubię basen. Nie wiem. :P

5. LATO - szalone włosy! ULUBIONY produkt do stylizacji włosów?
Tu będzie zwykły lakier do włosów.  Można nim zrobić fajne loki w stylu a'la prosto z plaży. Taki nieład na głowie.


6. Opalanie się - smażing/plażing czy FAKE TAN?
Zdecydowanie smażing/plażing. Nie przeszkadza mi leżenie plackiem na basenie, bo na plaży wszystko mnie gniecie i jest niewygodnie, szczególnie na piasku, bo na leżaczku to mogę cały dzień :)
7. ULUBIONY lakier do paznokci?
Już pokazywałam wam go w TYM poście. Pastelowy, błękitny kolorek. Idealny moim zdaniem na lato u rąk jak i u stóp. Bardzo lubię!


8. Jakakolwiek tradycja związana z LATEM?
To chyba będzie wyjazd z domu. Przez każde wakację muszę gdzieś wyjechać z domu choćby na kilka dni. Odciąć się od wszystkiego i pobyć samemu ze sobą.

9. ULUBIONY zapach? (PERFUMY, WODA TOALETOWA ...)
W tym roku woda z Yves Rocher o zapachu zielonej herbaty. Lekki i świeży zapach. Lubię zmieniać zapach w zależności od pory roku i tym razem padło na to:

10. ULUBIONE jedzenie na BBQ, GRIL?
Nie wiem. Nie przepadam za bardzo za mięsem, ale jak już bym miała wybierać to chyba najbardziej lubię kiełbaskę z ogniska :) Oczywiście własnoręcznie upieczoną! 

11. PLANY NA WAKACJE 2013?
Już byłam w Niemczech i w Bułgarii, dalej się nie wybieram. Pozostały tylko przygotowania do roku szkolnego :)
Fotorelacja z Niemiec TUTAJ 
Z Bułgarii dopiero się pojawi za jakiś czas.

Zapraszam do zrobienia tego TAGu! Wszystkich!

PozdrawiaM! ;)

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam