wtorek, 20 sierpnia 2013

Ubrania-sierpień'13

Hej!

Pogoda bardzo pochmurna, tak, że nawet nic się nie chce ;) Ostatnio byłam jeszcze w centrum handlowym, bo chciałam sobie kupić jasne rurki do szkoły, ale jak zwykle jak coś chce kupić to tego nie ma. Wyprzedaże już się skończyły, ale w New Yorkerze coś jeszcze się znalazło. Byłam bardzo zadowolona gdy zobaczyłam te ceny i ubrania. Od razu wzięłam i poszłam przymierzyć.
Za 80 zł kupiłam spodnie, sukienkę i koszulkę! Super okazja! 
Czas na zakupy szkolne też już się zaczął, więc wstąpiłam do Housa po torbę do szkoły i kupiłam piękną i funkcjonalną torbę. Jest świetna! 
Zobaczcie!



Torba House 120zł


Jeansy New Yorker 40zł


Neonowa mgiełka New Yorker 20zł


Sukienka New Yorker 20zł


Zwykły białt top H&M 20zł



Trampki po szkole Auchan 10zł

Tak się prezentują moje zdobycze. Nie wiem czy kolory wychodza tak jak na żywo, ale inaczej się nie dało zrobić zdjęć ;) Co Wy upolowaliście jeszcze?

Pozdrawiam! ;)

9 komentarzy:

  1. Sukieneczka jest najlepsza, zakochałam sie w niej! :)
    *.*
    Pozdrawiam!
    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rzeczy, najbardziej podoba mi się neonowa mgiełka :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy torba bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super rzeczy:) ta miętowa mgiełka cudna musi być:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdobycze. ;) Zapraszam do mnie. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam identyczną mgiełkę :D
    Ja już połowe zakupów mam za sobą :) Jeszcze tylko jeansy i bluzy i jestem gotowa :D

    http://10vee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. upolowałąś super rzeczy :)

    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam