wtorek, 27 sierpnia 2013

Wakacyjny projekt denko!

Hej!

Dzisiaj post z produktami, które zużyłam w lipcu i sierpniu czyli będzie to wakacyjny projekt denko. Skończyłam dość dużą ilość produktów i czas już pozbyć się pustych opakowań. Niestety z niektórych produktów nie byłam zadowolona, ale czasem tak się zdarza, że nie wszystko nam pasuje.
Oto moje denka:



1. Dezodorant Adidas action 3 Fresh - dobrze działał, chronił przed brzydkim zapachem, zapach utrzymywał się cały dzień i był bardzo świeży, jego koszt jest dość niewielki
2. Pianka do golenia Isana - fajna pianka, robi to co ma robić, jednak bardziej wolę tą fioletową wersję do skóry wrażliwej, ta miała ładny zapach i była dość wydajna. Kupię ją ponownie, ale w tej fioletowej wersji.


3. Żel pod prysznic Dove Silk Glow - super produkt, pojawiał się już w moich ulubieńcach, ma przepiękny zapach, który utrzymuje się długo na skórze, gęsty, dobrze się pieni, bardzo wydajny i napewno kupię go ponownie! Zakochałam się w żelach z Dove :)
4. Kojąca kąpiel do stóp Avon - używałam tego produktu jako zwykłego żelu do mycia stóp, szału nie było, ładnie pachniał, ale nie kupie go ponownie. Raczej nie polecam, moim zdaniem zbędny produkt.


5. Płyn do płukania jamy ustnej Prokudent - taki średni płyn, nie zachwycił mnie niczym pozytywnym, miała już lepsze, ten jest tani bo jego cena to około 5 zł, ale wolę dołożyć te 4 zł i kupić jakiś lepszy. Raczej go ponownie nie kupię.
6. Żel do mycia twarzy z mikrogranulkami Perfecta - zwykły żel o działaniu peelingującym, nie lubiłam go specialnie, używałam go od czasu do czasu, miał ładny zapach i dość fajnie oczyszczał skórę. Nie wrócę już do niego.


7. Krem do rąk Isana - jak dla mnie świetny krem, bardzo dobrze nawilża, wydajny, tani i dość ładnie pachnie, kupię na pewno kolejne opakowanie, być może w innej wersji zapachowej,b o ta już mi się nieco znudziła, ale wrócę do niego.
8. Mleczko do ciała Avon - taki sobie, nic specialnego, nie nawilżał prawie w ogóle, dość szybko się wchłaniał i miał ładny truskawkowy zapach, ale nie kupię go znowu.
9. Żel-krem do ciała Garnier - ten kosmetyk pojawił się w moich wakacyjnych ulubieńcach, jest naprawdę świetny, bardzo szybko się wchłania, dobrze nawilża i jest wydajny, skóra jest po nim miękka. Na pewno po niego sięgnę drugi raz. Polecam!


10. Puder bambusowy Biochemia urody - super produkt, fajnie matowi skórę, mega wydajny i tani, dobrze się do aplikuje na twarz, już mam drugie opakowanie
11. Puder w kompakcie Synergen - tutaj recenzja
12. Pomadka do ust Nivea - bardzo lubię te pomadki, kupuję różne wersje, są tanie i bardzo wydajne, dość dobrze radzą sobie z suchymi ustami. Cena tych pomadek to cos ok. 7 zł. Polecam spróbować.
13. Krem z filtrem 30 Bioderma - jest to mój ulubiony krem z filtrem, fajnie matuje skórę, szybko się wchłania, nie robi białej warstwy na skórze, super wydajny, bo starczył mi na pół roku codziennego stosowania, naprawdę potrzeba go niewielką ilość na twarz. Już kupiłam go ponownie, jego jedynym minusem to cena ;/

A co u Was się sprawdziło?

Pozdrawiam ;)


4 komentarze:

  1. Lubie te garniery, dobrze nawilżają i mają przyjemne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog obserwuje :) http://holydrugs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Balsam Garniera też lubię i pomadki z Nivea- mam identyczną. A i z kremu z Biodermy też byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. używam tej pianki, super pachnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam