środa, 18 września 2013

Cold day

Hej!

Pogodę mamy okropną! Zimno, wieje i nic się nie chce. Ja siedzę z biologią i zakówam na jutro. Zeszyt, książka, zakreślacz i herbatka to moi dzisiejsi towarzysze ;P Tak mi się nie chce, ale co zrobić. Ostatnio nie mam czasu na nic. W poniedziałek jak wyszłam z domu o 7 rano to wróciłam o 21! Okropny dzień. Mam nadzieję, że już niedługo pojawią się bardziej ambitne posty i będzie ciekawiej, a tymczasem ja wracam do zeszytów i siedzę do wieczora ;)

 Pogoda nas nie rozpieszcza ;)

Zielona herbatka obowiązkowo ;D

 Lubię sobie zakreślać ważniejsze wyrazy/wyrażenia, ponieważ jestem typowym wzrokowcem i w ten sposób szybciej zapamiętuję ;)


Pod kocykiem najlepiej ;)

Do następnego! ;)

1 komentarz:

  1. Z jednej strony taka pogoda pomaga. jak jest ładnie to tym bardziej nie chce się uczyć, bo wolałoby się gdzieś wyjść. A tak nie pozostaje nic innego ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam