piątek, 6 września 2013

Libster Blog Award

Hej!

Niedawno zostałam nominowana do Libster Blog Award przez Sandy. Nie do końca wiedziałam o co chodzi, ale już się dowiedziałam i bardzo mi się taki pomysł podoba. Można dowiedzieć się o blogerkach ciekawych rzeczy. Odpowiem na jej pytania:

1. Masz zwierzątko ?
-Tak, mam psa.
2. Twój ulubiony sklep ? 
-H&M i New Yorker.
3. Kiedy założyłaś bloga ? 
-Dokładnie 31 marca 2012 roku.
4. Ulubiona książka ? 
-Mam ich wiele, ale na chwilę obecną to chyba będą książki Sparksa.
5. Jeśli miałaś chłopaka to żałujesz związku ? 
-Nie.
6. Masz siostre/brata ? 
-Mam dwóch młodszych braci.
7. Gdzie chciałabyś mieszkać ? 
-W Krakowie.
8. Lubisz swoją obecną klase ?
-Lubię, choć czasem są irytujący ;)
9. Ulubiona postać z bajki ? 
-Kubuś Puchatek.
10. Kolor pokoju ? 
-Zielono-pomarańczowy.
11. Gdzie lubisz wyjeżdżać ? 
-Nad morze.

Pytania ode mnie:
1.Ulubiona marka kosmetyczna.
2.Włosy spięte czy rozpuszczone.
3.Ulubiony serial TV.
4.Najlepszy film jaki widziałaś/eś.
5.Ulubiona gra na komputer.
6.Najpiękniejsze miejsce w jakim byłaś/eś.
7.Buty płaskie czy na obcasie.
8.Jaki sok lubisz najbardziej.
9.Kiedy planujesz zrobić prawo jazdy.
10.Ulubiony przedmiot w szkole.

Nominowani:

Pozdrawiam! ;)

2 komentarze:

  1. Kubuś Puchatek jest ponadczasowy:)
    written-by-bird.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. New Yorker. <3
    Dziękuję za nominację, aczkolwiek obawiam się, że nie zrobię takiego postu. :/

    http://because-its-my-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam