wtorek, 3 września 2013

Little princes

Hej!

Dzisiaj post z moimi ostatnimi lakierowymi wariacjami :) Strasznie miałam ochotę na takie paznokcie i oto są. Mi się strasznie podobają, są naturalne i dziewczęce. Lakier jak na razie sprawuje się całkiem dobrze, zobaczymy co będzie dalej. Kolor jest z Joko, jego nr to little princes J116. Nie mam za bardzo pomysłu na jakiś fajny, jesienny kolor na pazurkach, więc może doradzicie coś fajnego?



Oczywiście na koniec mój niezawdny top coat z Wibo i gotowe ;)




Pozdrawiam i do następnego! ;)

5 komentarzy:

  1. Świetny jest ten kolorek. *o*
    Też chcę mieć taki lakier w mojej kolekcji! ;)

    http://because-its-my-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny ten kolor, taki wakacyjny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog <3 bardzo mi się podoba ;D
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile trzyma ci się lakier z tym top coatem?
    bardzo ladny kolor! uwielbiam takie pastelowe odcienie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam