niedziela, 8 września 2013

School new in

Hej!

Wiem, że teraz rzadko tu bywam, ale szkoła i zajęcia poza lekcyjne zżerają cały mój czas. Nawet przez weekend nie znalazłam dużo czasu na bloga, ale mam nadzieję, że to już niedługo się zmieni. Dziś post z moimi nowościami z sieciówek. Potrzebowałam zwykłych jeansów do szkoły i w tym celu właśnie pojechałam do centrum handlowego.Ogólnie nie jest tego dużo, ale pokaże Wam co trafiło do mojej szafy.


Spodnie H&M 100zł


Lekko prześwitująca bluzka New Yorker 10zł


Szkolne a'la trampki 20zł

To na tyle.
Pozdrawiam ;*




2 komentarze:

  1. Brdzo fajne spodnie! :)
    Jeej taka tania koszulka? Tez muszę się wybrać! :D
    pozdraiwma!
    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam