środa, 25 września 2013

Denko- wrzesień 2013r.

Hej!

Dzisiejszy post będzie z produktami, które zużyłam we wrześniu czyli tzw. projekt denko. Przyznam, że uzbierało mi się troszkę tych rzeczy. Mam nadzieję, że post Wam się spodoba. Może już używałyście którejś z tych rzeczy, a może właśnie po przeczytaniu tego wpisu skusicie się na coś :) Proukty są raczej z niskiej bądź średniej półki, więc dla każdego coś dobrego. 
Zapraszam ;D



1. Cece of Sweden szampon - tani produkt, bardzo wydajny, niestety słabo sobie raził z moimi włosami, czułam tak jakby nie do końca były oczyszczone, raczej do niego nie powrócę. Miał ładny cytrusowy zapach. Czy kupię ponownie: Nie
2. Joanna Naturia szampon - te szampony z tej serii zawsze kupuję na wyjazdy ze względu na ich pojemność, dość dobrze myją, ale nie są to moje ulubione produkty. Za pojemność bodajże 300 ml płacimy 6 zł. Dość ładnie pachną, ale moim zdaniem są nie wydajne. Czy kupię ponownie: Nie wiem 
3. Nivea odżywka do włosów - bardzo lubię te odżywki, fajnie zmiękczają włosy i lekko je nawilżają, są bardzo wydajne i nie drogie. Warto je wypróbować. Czy kupię ponownie: Tak


4. Soraya mleczko do ciała - moim zdaniem produkt porażka! Na drugim miejscu miał parafinę i tak zapychał, że szok! Już po pierwszym użyciu na ciele wyskoczyły mi takie ropne krostki i nie chciały zejść, były wszędzie, na nogach, udach, ramionach! Totalnie nie polecam tego produktu! Czy kupię ponownie: NIGDY
5. Ziaja mydło pod prysznic - bardzo lubię te mydła, miałam w wielu wersjach zapachowych i są naprawdę fajne, bardzo wydajne, dobrze się pienią, niestety ich zapach nie utrzymuje się prawie w ogóle na skórze;/ Czy kupię ponownie: Raczej tak
6. Lirene mleczko do opalania - moim zdaniem super mleczko, w sam raz na lato jak dla mnie, dobrze chronił, nie spaliłam sobie skóry, ma piękny balonowy zapach, bardzo wygodny w aplikacji, fajna konsystencja. Czy kupię ponownie: Raczej tak

7. Dove antyperspirant - pisałam już o nim tyle razu w projektach denko i ulubieńcach, że chyba wszyscy wiedzą iż uwielbiam ten produkt :) Czy kupię ponownie: NA PEWNO!
8. Denivit płyn do płukania jamy ustnej - dość fajny produkt, fajnie odświeżał, chyba zauważyłam lekkie wybielenie, ale to może tylko moja wizja ;p nie był jakoś super wydajny. Czy kupię ponownie: Raczej tak
9. Isana zmywacz do paznokci - ten produkt uwielbiam, w mgnieniu oka zmywa każdy lakier z moich paznokci, ładnie pachnie, bardzo tani. Nic tylko korzystać z tak dobrego produktu. Ta zielona wersja jest według mnie najlepsza. Czy kupię ponownie: Tak


10. Eveline płyn micelarny - kupiłam go pod wpływem impulsu i powiem Wam że był to strzał w dziesiątke! Płyn bardzo ładnie zmywa cały makijaż oka, wszystko raz dwa schodzi, nie podrażnia mi oczu, ładnie pachnie, bardzo wydajny i dość tani. Mogę go spokojnie porównać z Bourjois. Czy kupię ponownie: Tak
11. Eva natura tonik do twarzy - produkt średni, zostawiał taką nieco lepką warstwę, średnio odświeżał, był wydajny no i prze tani ;D Czy kupię ponownie: Nie wiem


12. Wibo fluo top coat - recenzja tutaj  Czy kupię ponownie: Tak
13. Avon szminka pielęgnacyjna - bardzo fajna nawilżająca szmineczka, dawała ładny efekt na ustach, trzymała się ok. 1-2 godzin, cena dość przystępna Czy kupię ponownie: Raczej nie
13. Wibo volume extreme lashes - recenzja tutaj Czy kupię ponownie: Tak

To na tyle!
Do następnego! ;)

4 komentarze:

  1. thx bardzo:)
    lubię tę serie z ziaji:)

    co powiesz na follow;)?

    OdpowiedzUsuń
  2. zmywacz z ISANY najlepszy:) z Ziaji miałam inne mydło w płynie i byłam zadowolona a po szamponie z joanny to straznie mnie swędziała głowa i musiałam go odstawić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cute blog :)
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    Veronica

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam