niedziela, 1 września 2013

Stosik*15

Hej!

Co tam u Was słychać? Ja cieszę się ostatnimi chwilami wolnego. Już jutro rozpoczęcie roku szkolnego. Strasznie mi to wszystko szybko zleciało. Niedawno jeszcze był czerwiec, lipiec, a tu już wrzesień i do szkoły. ;/
Dziś pokaże Wam mój stosik z końca wakacji i początku roku szkolnego. Mam nadzieję, że będę miała choć chwilę czasu na książkę. Szczególnie w te deszczowe i pochmurne dni.
Oto co mam zamiar przeczytać:

1. Olga Rudnicka "Zacisze 13"
2. Katarzyna Michalak "Sklepik z niespodzianką - Bogusia"
3. Nicholas Sparks "List w butelce"
4. John Marsden "Jutro 4"



Do następnego! ;**

6 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia w tym roku szkolnym! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na wakacje przeczytałam bardzo dużo książek ale nie wiem jak to będzie w roku szkolnym z czasem na nie. Ale obiecałam sobie że 1 książka miesięcznie obowiązkowo <3

    Pozdrawiam, Ola z myprettydress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia, dobrze będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do Libster Blog Award ! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mhm, też chcę taki stosik! ;c.

    http://because-its-my-story.blogspot.com/
    + obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę koniecznie sięgnąć po serię Jutro .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam