środa, 11 września 2013

Moja obecna kolekcja lakierów

Hej!

Dzisiaj będzie dużo zdjęć, więc się przygotujcie :) Postanowiłam, że pokaże Wam moją obecną kolekcję lakierów do paznokci. Na razie staram się nie kupować nic nowego, bo chcę zużyć przynajmniej tak z 2-3 lakiery, które mam, bo nie chcę ich po prostu wyrzucać jak mam np. 3/4 buteleczki. Myślę, że znowu taki post pojawi się za pół roku, może rok jak coś się zmieni.
Jesli jesteście zainteresowani jakimś konkretnym kolorem jak wygląda na paznokciach to zajrzycie do etykiety"Paznokcie" lub napiszcie w komentarzu a ja dam Wam linka, a jeśli jeszcze nie ma notki o danym lakierze to postaram się zrobić jak najszybciej. Tylko oczywiście musicie dać znać jaki kolor Was interesuje ;) Tak więc przedstawiam Wam moje kolorki.

 Czerwony

Ciemny róż, fiolet

 Koral

Jasny róż, french

Zieleń

Niebieski

Ciemny fiolet, brąz

Biały, nude

Pękacz

Brokaty i toppery

Odżywki, top coaty

Pozdrawiam ;)

8 komentarzy:

  1. ten z bell super jest!
    zapraszam do mnie i do obserwowania:)
    takingcareofhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne lakiery!
    zmykam do etykiety "paznokcie" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie fajne wszystkie :)) też maniakalnie zbieram lakiery do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja używam jedynie czarnego i bezbarwnego :)

    +obserwujemy?
    http://atoniics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna kolekcja lakieróW!
    wpadłam:) zostaje i obserwuje:)

    zapraszam do siebie:)
    cosszykownego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne lakiery, super kolekcja :)

    Zapraszam na letmelook.blogspot, miło będzie jak mnie odwiedzisz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam