wtorek, 10 września 2013

Tuesday in September

Hej!

Dzisiaj taki bardzo codzienny post, o tym z czym musi się zmierzyć chyba każdy uczeń czyli zadania domowe. Za oknem cudowna, słoneczna pogoda, a ja siedzę sobie przy biurku i robię zdania na jutro do szkoły ;/ Niestety dobre, wakacyjne czasy się skończyły i teraz trzeba zabrać się do pracy. Na jutro muszę nauczyć się na kartkówkę z chemii oraz na kartkówkę z biologii, a także zrobić zadanie z angielskiego. Mam nadzieję, że znajdę dzisiaj jeszcze czas na króciutki spacer, bo szkoda by było nie wyjść na słonko w taką pogodę! Ja lecę do dalszej nauki i zadań,a Wam życzę miłego popołudnia i udanej środy!




A jak tam Wasze samopoczucie?

Pozdrawiam! ;)
Do następnego!

2 komentarze:

  1. U mnie teraz pada, szaro buro i ponuro :D Teraz też cały czas spędzam nad książkami, ale sądzę że trochę czasu jeszcze i trochę lepiej się zorganizuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie tak samom, tylko pada a ja już czuje zmęczenie bo już sie zaczyna prawdziwa 3 klasa :/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam