sobota, 21 września 2013

Zakupy kosmetyczne-wrzesień'13

Hej!

Siedzę sobie pod kocykiem, bo jakieś choróbsko mnie dopadło ;/ Mam katar i nie za dobrze się czuję. Dzisiaj post z moimi zakupami kosmetycznymi z całego miesiąca. Część pochodzi z Rossmanna, część z Biedronki i Lidla. Ostatnio tak sobie myślałam, że chyba za dużo kupuję kosmetyków, ale jak to przeanalizowałam dokładniej to przecież wszystkiego używam i wszystko jest mi potrzebne ;P Trudno jakoś przeżyje ;D Dobra koniec gadania pokaże Wam co kupiłam i zabieram się za sprzątanie pokoju, bo kiedyś trzeba to zrobić ;)

Rossmann:

Bibułki matujące Wibo 5-6zł
Balsam do ciała Nivea 15 zł
Płyn do płukania jamy ustnej 10zł


Tonik bioaloesowy Ziaja 5,20zł
Top coat Wibo 5,70zł


Zmywacz do paznokci Isana 3zł
Żel pod prysznic Lirene 5,60zł
Wkładki Facelle


Lakier do włosów Taft 13-14zł
Szampon Garnier Fructis dostałam od mamy
Odżywka do włosów Nivea 8-9zł
Grzebień do włosów 3-4zł

Biedronka i Lidl:

Płyn micelarny bebeauty 4,50zł
Płatki kosmetyczne dostałam od mamy 

Do następnego! ;)
Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Balsam nivei bardzo lubię! Świetnie nawilża i lekko pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O micelek! Mi się skończyl ostatnio własnie i byłam na zakupach w sklepie ziaji i dostałam za darmo własnie ten tonik aloesowy z ziaji co Ty masz, bardzo fajny jest :)
    Miałam też ten żel pod prysznic ale u mnie się nie sprawdził... był za slodki i wylewałam go po prostu po trochu aby było trochę piany a myć się nim nie moglam bo z tego zapachu robiło mi się nie dobrze :(
    i też mam ten szampon w domu mama go używa ja mam swój z ziaji ale ten ładnie pachnie :)

    A i odżywka z Nivei jest genialmna dobry wybór u mnie się swietnie sprawdziła! Bardzo dobrze wygładza i nawilża :)

    Pozdraiwam!
    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam bezbarwne lakiery ^^
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez posiadam mleczko do ciala firmy Soraya z olejem z amarantusa i jestem z niego zadowolona. Wydaje mi sie ze produkt nie polubil sie z twoja skora - na mojej żadne krostki nie wyskoczyły a za to przeciwnie - skora jest bardzo dobrze nawilzona i wygładzona. Balsam zawiera parafine ale mojej skory nie zapycha. Odkąd zaczęłam go używać - a robię to raz-dwa razy dziennie moja sucha skora nie jets juz taka sucha, jest gladka i mięciutka ! Polecam moim zdaniem super produkt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam